Հայոց Լեզու
- Փակագծերում տրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության
մտքին համապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:
Բնության մեջ համատարած լռություն (լռել) չկա:
Աղմուկը կարող է հիշեցնել (հիշել) կորուստի (կորչել) պատճառ դառնալ:
Աշխատանքը (աշխատել) հոգնած մարդու վրա ազդում է քաղաքային ելումուտի(երթալ ու գալ) աղմուկը,
բարձրաձայն խոսակցությունը (խոսել):
Կա ենթադրություն (ենթադրել), որ ջուրը ոչ միայն Երկրի, այլ նաև ուրիշ մոլորակների… (մոլորել) վրա է շատ:
Կենսաբան (մարդու մասին գիտությամբ զբաղվող) վկայում են, որ մարդկանց մարմնի յոթանասուն
տոկոսը ջրից է բաղկացած:
Բժշկության խորհրդանիշը (խորհուրդը նշել) եղել և մնում է օձը:
112. Փակագծում տրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության մտքին
համապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:
։Եֆրեմովի «Անդրոմեդի միգամածությունը» ֆանտաստիկական վեպում պատմում է մի
խումբ տիղերագնաց (տիեզերք գնալ) հեռավոր միջաստղային ճամփորդության (ճանապարհորդել) մասին: Նրանց
աստղաթիռի արագությանը (արագ) շատ մոտ է լույսի արագությունը (արագ), և ժամանակը
երկրայինի համեմատ (համեմատել) շատ դանդաղ է շարժվում: Տիեզերագնացները գալակտիկայի
ամենահեռավոր շրջաններին հասնելու առաջադրանք (առաջադրել) ունեն: Պիտի հասնեն այն
աստղին, որի մոլորված (մոլորել) մեկի վրա, ըստ որոշ ենթադրություն (ենթադրել) մեզ նման մարդիկ են բնակվում:
Ինչպիսի՜ն կլինի ամբողջ մարդկության ցնծությունը (ցնծալ), երբ նրանք վերադառնան ու այլ
աշխարհի մարդկանցից ողջույն բերեն:
113. Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր փակագծում տրված բառերից կազմված
համապատասխան գոյականներով:
«Քավության նոխազ» (ի՞նչը, արտահայտել) հին հրեաների կրոնական մի (ինչի՞ց, սովորել)
է առաջացել: Տարին մի անգամ հրեաները երկու այծ էին բռնում, որոնցից մեկին էին միայն
զոհում: Մյուսի վրա մարդիկ (ինչպե՞ս, հերթական) դնում էին ձեռքերն ու դրանով իբր
իրենց մեղքերը բարդում նրա վրա: Հետո այդ այծին (ի՞նչ, ազատ) էին տալիս: Հիմա («ինչի՞,
քավել) նոխազ» անվանում են այն մարդկանց, որոնք իրենց վրա են վերցնում ուրիշի
մեղքերը, ստիպված են լինում պատասխան տալ ուրիշ (ինչի՞, անել) համար:
114. Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ նույն շարքի
բառը չունի:
- վանք, անտառ, գայլ, երեխա, թփուտ
- հարսնացու, տիեզերագնաց, եղբայր, գիտնական, առնետ
- Հովհաննես Թումանյան, Թբիլիսի, Լուսաստղ մոլորակ, «Ջութակ և սրինգ»
- կապիկ, տեր, սարսափ, կամուրջ, երեխա
Տեսնո՞ւմ ես, թե ինչքա՜ն տարբերակներ եմ առաջարկում: Ո՞րն է սրտովդ: Կարող ես նաև առաջարկել քո տարբերակը: Չմոռանաս աշխատանքներդ ուղարկել էլեկտրոնային հասցեիս:
- Ստեղծագործական աշխատանքների թեմաներ.
- Անհամբերը
- Համբերությունն ու ժամանակը
- Մենախոսություն կարևորի մասին
- այլ
- Իմ հայացքը ստեղծագործությանը (կարող ես վերլուծել ստեղծագործությունը, առանձնացնել քեզ համար կարևորը, առանձին կերպարի, համեմատել քեզ ծանոթ այլ ստեղծագործությունների ու կերպարների հետ և այլն)
- Սենթ Էքզյուպերի «Փոքր քայլերի արվեստը»
- Ինչ ստեղծագործություններ ինձ հիշեցրեց Էքզյուպերիի աղոթքը
- Գուցե չկա՞ կախարդական փայտիկի կարիքը
- այլ
- Աշխատում ենք տեսանյութի հետ: Աշխատանքի փուլերը.
- Թարգմանում ես քո ընտրած տեսանյութը /ռուսերենից, անգլերենից/:
- Հնչյունավորում ես և տեղադրում քո յություբյան էջում:
- Գրում ես քո ընտրած տեսանյութի հետ կապված աշխատանք:
- Տեսանյութ-աշխատանքի թեմա
- Գրքի էվոլյուցիան-Ինչ ճանապարհ է անցել գիրքը
- Ինչպես են հերոս դառնում-Ինչով են նման բոլոր հերոսները. օրինակներ իմ կարդացած գրքերից
- Ինչպես կառուցել հորինված աշխարհ-Ինձ ծանոթ երևակայական աշխարհները. ինչով են դրանք նման միմյանց
- Աշխարհի ամենախորհրդավոր գիրքը-Ինչ կարծիք ունեմ ամենախորհրդավոր գրքի մասին
- Ինչպե՞ս գրել գեղարվեստական գիրք, որ այն լինի «կենդանի»
- Թորի` դեպի հսկաների երկիր ճամփորդության առասպելը-Թորի ճամփորդության առասպելի տված դասերը
- Պրոմեթևսի առասպելը-Ինչ իմացա Պրոմեթևսի մասին
- Անմահ ճերմակ օձի մասին չինական առասպելը-Չինական առասպելի մասին
- այլ
- Տեսանյութերի, ձայնանյութերի պատրաստում ցանկացած թեմայով, տարբերակներ.
- Իսկ դու գիտեի՞ր…
- Սա էլ իմացիր
- Ընթերցում եմ
- այլ
- Հարցազրույցներ
- Մերոնց հետ
- Անցուդարձ
- Զրույցի ժամ
- այլ
- Բլոգային անցուդարձ
- մտորումներ,
- հարցադրումներ,
- պատումներ…
- այլ
- Ընտանեկան նախագծեր
- Սովորողի օրագիր
- Կարող ես կիսվել օրվա կարևոր ու տպավորիչ պահերով՝ այդ մասին գրելով բլոգում կամ պատրաստելով փոքրիկ ամենօրյա վլոգ
- Կարող ես կիսվել նաև անելիքներովդ,
- Եթե ունենաս հետաքրքիր մտքեր, մտորումներ, կարող ես ներկայացնել,
- Օրագրային գրառումդ կամ տեսանյութդ առաջարկում եմ զարդարել օրվա տպավորիչ լուսանկարներով:
Comments
Post a Comment