Հայոց Լեզու

 

  1. Փակագծերում տրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության
    մտքին համապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:
    Բնության մեջ համատարած լռություն (լռել) չկա:
    Աղմուկը կարող է հիշեցնել (հիշել) կորուստի (կորչել) պատճառ դառնալ:
    Աշխատանքը (աշխատել) հոգնած մարդու վրա ազդում է քաղաքային ելումուտի(երթալ ու գալ) աղմուկը,
    բարձրաձայն խոսակցությունը (խոսել):
    Կա ենթադրություն (ենթադրել), որ ջուրը ոչ միայն Երկրի, այլ նաև ուրիշ մոլորակների… (մոլորել) վրա է շատ:
    Կենսաբան (մարդու մասին գիտությամբ զբաղվող) վկայում են, որ մարդկանց մարմնի յոթանասուն
    տոկոսը ջրից է բաղկացած:
    Բժշկության խորհրդանիշը (խորհուրդը նշել) եղել և մնում է օձը:

112. Փակագծում տրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության մտքին
համապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:
։Եֆրեմովի «Անդրոմեդի միգամածությունը» ֆանտաստիկական վեպում պատմում է մի
խումբ տիղերագնաց (տիեզերք գնալ) հեռավոր                                                         միջաստղային ճամփորդության (ճանապարհորդել) մասին: Նրանց
աստղաթիռի արագությանը (արագ) շատ մոտ է լույսի արագությունը (արագ), և ժամանակը
երկրայինի համեմատ (համեմատել) շատ դանդաղ է շարժվում: Տիեզերագնացները գալակտիկայի
ամենահեռավոր շրջաններին հասնելու առաջադրանք (առաջադրել) ունեն: Պիտի հասնեն այն
աստղին, որի մոլորված (մոլորել) մեկի վրա, ըստ որոշ ենթադրություն (ենթադրել) մեզ նման մարդիկ են բնակվում:
Ինչպիսի՜ն կլինի ամբողջ մարդկության ցնծությունը (ցնծալ), երբ նրանք վերադառնան ու այլ
աշխարհի մարդկանցից ողջույն բերեն:

113. Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր փակագծում տրված բառերից կազմված
համապատասխան գոյականներով:
«Քավության նոխազ» (ի՞նչը, արտահայտել) հին հրեաների կրոնական մի (ինչի՞ց, սովորել)
է առաջացել: Տարին մի անգամ հրեաները երկու այծ էին բռնում, որոնցից մեկին էին միայն
զոհում: Մյուսի վրա մարդիկ (ինչպե՞ս, հերթական) դնում էին ձեռքերն ու դրանով իբր
իրենց մեղքերը բարդում նրա վրա: Հետո այդ այծին (ի՞նչ, ազատ) էին տալիս: Հիմա («ինչի՞,
քավել) նոխազ» անվանում են այն մարդկանց, որոնք իրենց վրա են վերցնում ուրիշի
մեղքերը, ստիպված են լինում պատասխան տալ ուրիշ (ինչի՞, անել) համար:

114. Յուրաքանչյուր շարքի չորս բառերն ի՞նչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն, որ նույն շարքի
բառը չունի:

  1. վանք, անտառ, գայլ, երեխա, թփուտ
  2. հարսնացու, տիեզերագնաց, եղբայր, գիտնական, առնետ
  3. Հովհաննես Թումանյան, Թբիլիսի, Լուսաստղ մոլորակ, «Ջութակ և սրինգ»
  4. կապիկ, տեր, սարսափ, կամուրջ, երեխա

Լրացուցիչ կրթություն (տանը)

Տեսնո՞ւմ ես, թե ինչքա՜ն տարբերակներ եմ առաջարկում: Ո՞րն է սրտովդ: Կարող ես նաև առաջարկել քո տարբերակը: Չմոռանաս աշխատանքներդ ուղարկել էլեկտրոնային հասցեիս:

  1. Ստեղծագործական աշխատանքների թեմաներ.
    • Անհամբերը
    • Համբերությունն ու ժամանակը
    • Մենախոսություն կարևորի մասին
    • այլ
  2. Իմ հայացքը ստեղծագործությանը (կարող ես վերլուծել ստեղծագործությունը, առանձնացնել քեզ համար կարևորը, առանձին կերպարի, համեմատել քեզ ծանոթ այլ ստեղծագործությունների ու կերպարների հետ և այլն)
    • Սենթ Էքզյուպերի «Փոքր քայլերի արվեստը»
    • Ինչ ստեղծագործություններ ինձ հիշեցրեց Էքզյուպերիի աղոթքը
    • Գուցե չկա՞ կախարդական փայտիկի կարիքը
    • այլ
  3. Աշխատում ենք տեսանյութի հետ: Աշխատանքի փուլերը.
  4. Տեսանյութերի, ձայնանյութերի պատրաստում ցանկացած թեմայով, տարբերակներ.
    • Իսկ դու գիտեի՞ր…
    • Սա էլ իմացիր
    • Ընթերցում եմ
    • այլ
  5. Հարցազրույցներ
    • Մերոնց հետ
    • Անցուդարձ
    • Զրույցի ժամ
    • այլ
  6. Բլոգային անցուդարձ
    • մտորումներ,
    • հարցադրումներ,
    • պատումներ…
    • այլ
  7. Ընտանեկան նախագծեր
  8. Սովորողի օրագիր
    • Կարող ես կիսվել օրվա կարևոր ու տպավորիչ պահերով՝ այդ մասին գրելով բլոգում կամ պատրաստելով փոքրիկ ամենօրյա վլոգ
    • Կարող ես կիսվել նաև անելիքներովդ,
    • Եթե ունենաս հետաքրքիր մտքեր, մտորումներ, կարող ես ներկայացնել,
    • Օրագրային գրառումդ կամ տեսանյութդ առաջարկում եմ զարդարել օրվա տպավորիչ լուսանկարներով:

Comments

Popular posts from this blog

Հայոց լեզու

Մաթեմ 09.09.2019

Մաթեմ բ