հաշվետվություն

Ես երբ որ արթնանում եմ, լվանում եմ ատամներս, հետո խաղում եմ շանս հետ, խաղալուց հետո ես գնում եմ նախաճաշելու։ Եվ այդպես իմ օրվա սկիզբը ավարտվում է։
Ես ստիպված անում եմ Բնագիտությունը։ Դա ինձ այդքան էլ դուր չի գալիս, քան մնացած առարկաները։
Իմ մարզական ժամը ես համատեղում եմ շանս հետ խաղալով: 
Օրվա մեջ հենց ազատ ժամանակ եմ ունենում՝ քնում եմ
Ընտանեկան խաղերից խաղում եմ Մոնոպոլիա սեղանի խաղը։
Ես չգիտեմ ինչ առաջարկել մյուսներին իրենց դասերի կամ ազատ ժամանակի համար, բայց կառաջարկեմ շատ սովորել և հասնել իրենց նպատակներին։
Ես կարդում եմ "Harry Potter" գիրքը։
Ես նայում եմ սովորաբար մուլտֆիլմներ, իսկ ֆիլմերով չեմ հետաքրքրվում։
Իմ ընտանիքը սովորաբար ֆիլմեր է դիտում: 
Օրվա մեջ զբաղվում եմ նաև բակային գործերով՝ ծաղիկներ եմ ջրում, ծառերը և այլն։

Comments

Popular posts from this blog

Հայոց լեզու

Check Your Progress

Մեխանիկական ալիքներ