Մայրենի

Առաջադրանքներ.
  • Գրել տրված բառերի երկուական հոմանիշ՝ հրահանգ, կռնակ, հնչել, առաձգական, ցատկել, պաղատագին, շփոթեցնել, մտահոգվել, վեճ, սկահակ, գրավիչ:
հրահանք-հրաման, կարգադրություն
կռնակ-մեջք, թիկունք
հնչել-արտաբերել, արտասանել
առաձգական-ճկուն, դյուրաթեք
ցատկել-թռչել, ոստնել
պաղատագին-աղերսելով, խնդրելով, աղաչելով
շփոտեցնել-խանգարել, մոլորեցնել
մտահոգվել-անհանգստանալ, մտատանջվել
վեճ-Կռիվ, վիճաբանություն
սկահագ-գավաթ, բաժակ
գրավիչ-Դյութիչ, հրապուրիչ, հմայիչ
  • «Տեր» պետք է որ շատ բան նշանակի, բայց ինչ որ նշանակում է, լավ է: — Բացատրիր, թե ինչ ես հասկանում տեր ասելով. ի՞նչ հատկանիշներ են պետք տեր լինելու համար: Այն դժվա՞ր կոչում է, թե՝ հեշտ.ինչու՞:
Ինչվոր մի բանի կամ մարդու, ընտանիքի տեր պատասխանատու, որը մտահոգվում է նրանց կարիքներով, օգնում է հաղթահարելու դրանք։
Տերը պետք է լինի ուժեղ, խելացի և մարդասեր մարդ։
Տեր լինելը դժվար կոչում է, որովհետև հեշտ չէ մարդկանց բոլոր կարիքները հոգալը, 
նրանց ճակատագրի համար պատասխանատու լինելը։
  • Ես կարծում եմ, որ ամեն մարդ կարող է ինձ շփոթեցնել, բայց դա ինձ համար կարևորություն չունի, որովհետև ես հավատում եմ։ — Ինչու՞ Հոմերը չէր վախենում շփոթվելուց: Հավատն ինչպե՞ս կարող է մարդուն ուժ տալ:
Հոմերը հավատում է, որ ինքը ճիշտ է մտածում, դրա համար էլ իրեն ոչ ոք չի կարող շփոթեցնել։

Ստեղծագործական աշխատանք (4-6 նախադասությամբ) — Հավատում եմ (կամ ուզում եմ հավատալ) ինչի՞ն…
Եթե հավատում ես քո ուժերին, բոլոր դժվարությունները հաղթահարելի կլինեն։

Comments

Popular posts from this blog

Check Your Progress

Մեխանիկական ալիքներ

Հայոց Լեզու