Վրացերենի օրեր

Առաջին հատված (էջ 474 — … նետվեց բակն ու թաքնվեց այնտեղ)

Գտնել հետևյալ բառերի և բառակապակցությունների բացատրությունը — հնամաշ-հնաոճ,մաշված, թխահեր-մուգ գույնի մազերով, տամուկ-թաց, արցունքոտ, քննախույզ-քննող հայացքով, խունացած-գույնը կորցրած, քառանիվ-չորս անիվով, երիվար-ձի, գրաստ, բերանքսիվայր-բերանի վրա ընկած, անձնատուր լինել-իբքնամոռաց, գրգանք-փաղաքշանք, դարիվար-վայրէջք, վերստին-կրկին, կանխավ-նախօրոք, դավ նյութել-թաքուն հրահրել, նենգություն անել, ստահակ-ստոր, չար մարդ, անքթիթ-անթարթ, հապաղել-դանդաղել, հիշոց-հայհոյանք, պրկվել-ձգվե, հասվեհաս հետևել-հևիհև հետևել, խուսանավել-խուսափել, փութալ-շտապել, սոսկում-վախ, պատկառանք-հարգանք, պաղատանք-խնդրանք:

Նշիր տղայի և շան, տղաների խմբի և շնիկների խմբի մի քանի ընդհանրություն-նմանություն:

Գամփռն այլևս այն չէր, ինչ տեսել էին առաջ — փորձիր պատճառաբանել այդ փոփոխությունը: Գամփռը փոխվել էր, որովհետև նա պաշտպան ուներ, մենակ չէր;

Երկրորդ հատված (էջ 481 — Տղան և շունը վազում էին փողոցով):

Բացատրել ամբարիշտ-անհաշտ, ձեղնահարկ-տանիքի տակ, անխտիր-առանց խտրականության, ըմբոշխնել- վայելել, կճատ-տափակ, գլխահակ-գլուխը կախ, կաղկանձ- շան կլանչոց, ընդհուպ – ներառյալ բառերը:

Փորձեք Մուկոյի և մոխրագույն գամփռի մենամարտը դարձնել երկխոսություն — ի՞նչ ստացվեց:

Երրորդ հատված — մինչև վերջ

Գտնել թախանձանք- խնդրանք, փաղաքշել-շոյել, թևաթափ-հուսահատ, բազրիք-թիկնակ, կռթնել-հենվել, հապճեպ-շտապ, անընթեռնելի-ընթերցել հնարավոր չէ, ճողոպրել-վախեցած փախչել, վեհերոտ-վախ, երկյուղ զգացող բառերի բացատրությունը:

Ի՞նչն էր տղայի վախկոտության պատճառը (թույլ չէր, որովհետև պատմվածքի վերջում նա միայնակ տղաներից երկուսին հրեց, սեղմեց պատին), ինչի՞ շնորհիվ նա համարձակություն ձեռք բերեց: Արդյո՞ք համոզիչ է այդ պատճառը քեզ համար. հիմնավորի’ր: Տղան այլևս չէր վախենում ոչմեկից, նա համարձակություն էր ձեռք բերել շան հետ մտերմանալուց հետո, որովհետև նրանք երկուղն էլ զգացին, որ միայնակ չեն, պաշտպան են միմյանց, ու այդ զգացումը մնաց նույնիսկ բաժնումից հետո։

Comments

Popular posts from this blog

Check Your Progress

Մեխանիկական ալիքներ

Հայոց Լեզու